Dažniausiai užduodami klausimai

Kas yra Pagalbos linija?
Pagalbos linija – socialinė paslauga padedanti pagyvenusiems ar negalią turintiems žmonėms saugiai gyventi savo namuose. Nutikus nelaimei, ar tiesiog nepatogiai parkritus, jiems tereikia paspausti vieną mygtuką.
Kas gali naudotis Pagalbos linijos paslauga?
Pagalbos linija gali naudotis bet kuris žmogus. Tai nuotolinės slaugos galimybė, skirta bet kokiam žmogui. Pagalbos linijos prietaisai veikia taip, kad netrikdytų žmogaus sveikatos ir nereaguotų su kitais prietaisais ar medicinos įranga.    
Kaip užsisakyti Pagalbos linijos paslaugą?
Norėdami įsigyti susisiekite elektroniniu paštu: info@pagalboslinija.lt ir mes Jums suteiksime visą reikiamą informaciją!
Kiek kainuoja Pagalbos linijos paslauga?
Koks Pagalbos linijos darbo laikas?
Mūsų pagalbos centro komanda visada pasiruošusi atsiliepti 24 val. per parą 365 dienas per metus ir nedelsiant suteikti pagalbą. Susisiekite su mumis jei norite gauti konsultaciją dėl Pagalbos linijos įsigijimo ar naudojimo. Klientų aptarnavimo centras ir pardavimų vadybininkai dirba nuo 9:30 val. iki 17:30 val. darbo dienomis.
Kaip aktyvuoti Pagalbos linijos paslaugą?
Paspauskite raudoną mygtuką esantį ant pagrindinio pagalbos linijos įrenginio arba pagalbos mygtuką-apyrankę. Sistema automatiškai paskambins pagalbos centrui. Operatoriai suteiks tolimesnę informaciją.
Koks trumpiausias paslaugos terminas?
Trumpiausias terminas yra 3 mėn. Po šio termino galite bet kada nutraukti iš anksto pranešus prieš 30 dienų.
Ką daryti netyčia paspaudus Pagalbos mygtuką?
Taip nutinka retai ir tikrai nesukelia sunkumų. Tiesiog informuokite mus, kad taip nutiko netyčia, kai susisieksime su jumis. Mes rekomenduojame kartais patikrinti pagalbos mygtuką, kad 100% būtumėte tikri ir saugūs.
Kokiu atstumu veikia Pagalbos mygtukas?
Standartiškai pagalbos mygtukas veikia iki 100 metrų atstumu nuo pagrindinio pagalbos linijos įrenginio atvirose erdvėse. Mes rekomenduojame išbandyti patiems įvairias vietas savo namuose ir įsitikinti, kur pagalbos mygtukas veikia. Taip pat rekomenduojame kartą per mėnesį patikrinti pagalbos mygtuką, kad 100% būtumėte saugūs.
Ką reiškia mygtukas Namie/Išvykęs ant Pagalbos linijos įrenginio?
Paspaudus Namie/Išvykęs mygtuką pagalbos komandai siunčiama žinutė, kad jūs šiuo metu ne namie. Galite šios funkcijos ir nenaudoti, bet taip labai padėtumėte mūsų pagalbos komandai, kad nereiktų bereikalingai stengtis su jumis susisiekti, kai atostogaujate ar esate ligoninėje.
Ar gali viena paslauga naudotis 2 žmonės?
Žinoma. Jums tik reikia dar vieno Pagalbos mygtuko, kurį galite užsisakyti papildomai.
Kaip susisiekti su Pagalbos centru?
Pagrindiniame Pagalbos linijos įrenginyje Bring+ T30G yra garsiakalbis ir jautrus mikrofonas. Paspaudus raudoną mygtuką ant įrenginio arba ant rankos, automatiškai būsite sujungti su pagalbos centru.
Ką daryti, jei nėra galimybės kalbėti su Pagalbos centru?
Gali būti situacijų, kad paspaudus pagalbos mygtuką negalėsite kalbėti su pagalbos centru per pagrindinį mikrofoną, pavyzdžiui, pargriuvus darže ar duše. Pagalbos komanda gavusi signalą susisieks su jūsų nurodytais asmenimis, kurie galėtų suteiktų reikiamą pagalbą. Pagal situaciją taip pat informuosime bendrąjį pagalbos centrą, greitosios medicinos pagalbą ar policiją.
Kas atvyks suteikti pagalbą
Įvertinus situaciją mūsų Pagalbos centras susisieks su jūsų nurodytais asmenimis (šeimos nariu, draugu, kaimynu), kurie galėtų suteiktų reikiamą pagalbą. Pagal situaciją taip pat informuosime bendrąjį pagalbos centrą, greitosios medicinos pagalbą ar policiją.
Kiek kainuoja Pagalbos linijos įranga?
Paslaugos naudojimo metu įranga priklausanti jūsų pasirinktam mokėjimo planui suteikiama nemokamai paslaugos naudojimo laikotarpiui (Panauda). Yra galimybė užsisakyti papildomą įrangą. Nutraukus paslaugą, įrangą reikia gražinti adresu Konstitucijos pr. 26, Vilnius.
Ką daryti, jei kyla problemų su įranga?
Susisiekite su mumis telefonu +370 612 24982 ar el. paštu info@pagalboslinija.lt ir mes jums išsiųsime naują įrangos komplektą.
Ar jūs atvyksite ir sumontuosite reikiamą įrangą?
Pagalbos linijos įrangą labai paprasta pačiam įsijungti ir pasiruošti naudojimui. Jei nepavyks, Pagalbos centras jums visada pasiruošęs padėti telefonu.
Kokios grąžinimo/atsisakymo sąlygos?
Visą sumokėtą sumą grąžinsime atsisakius 14 dienų laikotarpyje. Detalesnė informaciją rasite http://pagalboslinija.lt/paslaugu-teikimo-salygos-ir-taisykles/
Kaip reikia pranešti apie paslaugos nutraukimą?
Paskambinkite +370 612 24982 ar parašykite laišką info@pagalboslinija.lt likus mėnesiui iki norimo paslaugos nutraukimo.