Pagalbos linijos paslauga: kaip veikia nuotolinės slaugos įrenginys?

Autorius Raminta
Pasidalink:
pagalbos linija įranga

Pagalbos linijos komanda supranta, kad svarbiausias dalykas pagyvenusiems žmonėms skirtuose prietaisuose yra paprastumas. Būtent todėl mūsų nuotolinės slaugos sistemą taip paprasta instaliuoti ir ja naudotis. Tačiau norėdami dar labiau jums padėti, supažindinsime su trimis svarbiausiomis pagrindinio įtaiso ypatybėmis. Šioje skiltyje susipažinsite su trimis ant pagrindinio įtaiso esančiais mygtukais, suprasite, kodėl jie čia yra ir kokios jų funkcijos.

Pagalbos mygtukas (raudonas)

Šis mygtukas veikia taip pat kaip ir didysis raudonas mygtukas ant jūsų apyrankės – to, kurį nešiojate ant kaklo ar riešo. Paspausdami šį ant pagrindinio įtaiso esantį mygtuką, pranešate mūsų visą parą ir visomis savaitės dienomis dirbančiai Pagalbos centro komandai, kad jums reikia pagalbos, nes susižeidėte griūdami arba susidūrėte su kita sveikatos problema.

Mūsų budinti sveikatos priežiūros komanda atsilieps ir kalbės su jumis per prietaiso garsiakalbių sistemą. Tada, priklausomai nuo situacijos rimtumo, jie susisieks arba su vienu iš jūsų artimųjų nurodytais numeriais, arba su greitąja medicinos pagalba. Net jeigu jūsų klausa prasta, nesijaudinkite – mūsų komanda iškvies pagalbą net ir tuo atveju, jei jiems nepavyks sulaukti jūsų atsakymo.

Įsigijus Pagalbos linijos paslaugą ir ją instaliavus, turėsite paspausti būtent šį mygtuką, norėdami atlikti bandomąjį skambutį. Turėsite galimybę pirmą kartą pabendrauti su mūsų komanda, o mes galėsime įsitikinti, kad jūsų prietaisas buvo instaliuotas ir veikia tinkamai.

Išjungimo mygtukas (žalias)

Tai yra mygtukas, kurį turėsite paspausti, jeigu prieš tai netyčia paspaudėte raudonąjį mygtuką ant jūsų pakabučio ar ant pagrindinio įtaiso. Taip leisite mūsų komandai žinoti, kad jums viskas gerai ir neatsidūrėte pavojuje.

Nepanikuokite, jeigu vienas iš mūsų komandos narių atsilieps jums dar nespėjus paspausti žaliojo mygtuko – visuomet esame laimingi su jumis kalbėdami. Galiausiai, tai yra puikus sistemos testas. Visada gera žinoti, kad Pagalbos linija veikia taip, kaip ir turėtų.

„Namuose / išvykęs“ mygtukas (mėlynas)

Šį mygtuką turėsite paspausti prieš išvykdami iš namų ilgesniam laikui – paprastai 3 ar 4 savaitėms. Paspausdami šį mygtuką, informuojate mūsų komandą, kad jūsų kurį laiką nebus namuose.

Šiuo mygtuku galite ir nesinaudoti, tačiau ši funkcija apsaugo mūsų komandą nuo bergždžio bandymo su jumis susisiekti, kai jūs atostogaujate ar esate ligoninėje.

Jeigu visgi pasirenkate paspausti šį mygtuką prieš išvykdami iš namų, grįžę paspauskite jį dar kartą, kad galėtume žinoti, jog vėl esate namie ir kad viskas yra gerai.

Su klientais patys susisiekiame retai, tačiau kartais tai darome norėdami įsitikinti, kad niekas nepasikeitė, ir priminti patikrinti Pagalbos linijos įrangą.

Įsigykite Pagalbos linijos paslaugą šiandien!

Mūsų Pagalbos linijos paslauga puikiai tinka senyvo amžiaus žmonėms, kurie gyvena vieni, arba sergantiems ar negalią turintiems asmenims. Įsigyti Pagalbos linijos paslaugą yra puiki mintis net ir tuomet, jeigu gyvenate ne vienas / a – galite pargriūti ir tuo metu, kai jūsų partnerio / ės nebus namuose.

Įsigydami Pagalbos linijos paslaugą, galite rinktis iš trijų mokėjimo planų:  planas mėnesiui, planas metams arba planas 2 metams. Tiesiog pasirinkite tą, kuris labiausiai atitinka jūsų finansinę situaciją.

Galite užsisakyti  Pagalbos linijos paslaugą internetu mūsų puslapyje arba telefono numeriu +370 614 45644  susisiekę su mūsų pardavimų komanda.

 

0 komentarų

Rašyti komentarą