top of page
  • Irma

Pagalbos linijos įrenginio veikimo principai






Didžiulė pagalba žmonėms, kurie serga, yra neįgalūs, garbaus amžiaus, turi judėjimo problemų ar kitais atvejais, kuomet namuose nutikus nelaimei patiems gali būti sudėtinga ar net neįmanoma išsikviesti pagalbą. Ir nors įrenginio veikimas yra visiškai nesudėtingas, su juo nesusidūrusiems kelia nemažai klausimų. Tad pasistengsime kuo paprasčiau paaiškinti, kaip veikia šis įrenginys.


Kas sudaro nuotolinės pagalbos įrenginio sistemą?

Iš esmės sistemą sudaro pora svarbiausių elementų: pagrindinis įrenginys ir Pagalbos mygtukas, kuris bus ant jūsų kaklo arba ant riešo. Pagrindiniame įrenginyje matysite tris skirtingų spalvų mygtukus: raudoną, žalią ir mėlyną.

  • “PAGALBA” mygtukas, spausti reikia tada, kai jums nutinka nelaimė ar dėl kitos priežasties reikalinga pagalba. Šio mygtuko funkcija ta pati, kaip ir esančio ant jūsų kaklo arba riešo. Paspausdami raudoną mygtuką esantį ant pagrindinio įrenginio stotelės, jūs pranešate mūsų saugos centro darbuotojams, kad jums reikalinga pagalba. Veikia kaip skambinimo funkcija, yra garsiakalbis per kurį galite kalbėti.

  • “ATŠAUKTI” mygtukas, tai atšaukimo funkcija – jį spauskite tada, jei prieš tai netyčia nuspaudėte raudoną mygtuką arba kažkam nutikus supanikavote ir paspaudėte, o tada pamatėte, kad viskas gerai ir pagalbos nereikia. Kartais ant rankos ar esantį raudoną mygtuką ant pagrindinio įrenginio stotelės galite paspausti visai netyčia, tai tokiu atveju nesijaudinkite – tereikia pagrindiniame prietaise paspausti žalią.

  • NAMIE/IŠVYKĘS” mygtukas, šį mygtuką galite paspausti jeigu išvykstate ilgesniam laikotarpiui iš namų (Pvz.: 3-4 savaitėms). Paspausdami, informuojate mūsų komandą, kad jūsų kurį laiką nebus namuose. Rekomenduojame išvykstant ilgesniam laikotarpiui, įrangos nugarėlėje tiesiog nuspausti mygtuką OFF.


Kaip viskas vyksta nutikus nelaimei?

Jei įvyksta nelaimė, pasijuntate blogai ar dėl kitų priežasčių atsiranda pagalbos poreikis, jums tereikia paspausti mygtuką. Tai padarysite be jokio vargo, nes jis nešiojamas arba pakabintas ant kaklo, arba ant rankos, todėl visada yra šalia ir lengvai pasiekiamas.

Paspaudus mygtuką tam tikrais jutikliais iš įrenginio siunčiamas signalas Pagalbos centrui. Pastarasis dirba ištisą parą, todėl tikrai nereikia jaudintis, jei yra savaitgalis, vėlyvas metas ar pan. Gavę pavojaus signalą stebėjimo centro operatoriai susisieks su jumis. Tai padarys per įrenginio garsiakalbį. Tiek su jumis pakalbėjus, tiek jums negalint kalbėti pagalba – jūsų artimieji, slaugos darbuotojai, policija, greitoji medicinos pagalba ar kiti – iškviečiami nedelsiant.



Nacionalinis pagalbos centras
Konstitucijos pr. 26, 08105 Vilnius
Swedbank LT527300010089787558

Teisinė forma – viešoji įstaiga. Kodas 300128323.

Paramos gavėjo statusas nuo 2005-07-07
Duomenys apie įstaigą kaupiami ir saugomi
Juridinių asmenų registre.

© 2024, Nacionalinis pagalbos centras
 

Susisiekite

Konstitucijos pr. 26, Vilnius

Darbo laikas: I-IV-8:30-17:30, V-8:30-16:30

+370 612 24982

info@pagalboslinija.lt

bottom of page